L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

تـ ا بـهـ تـ ا

گاهی دوست دارم کفش هایم را مانند کودکیم

تا به تا بپوشم… تا ببینم هنوز هم کسی حواسش 

به من هست یا نه؟؟

kafsh2.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 13:25 http://www.tanhayieali.blogfa.com

دلم یک کوچه می خواهد...

بی بن بست...

وبارانی نم نم...

ویک خدا..
.
که کمی باهم راه برویم...

همین!!!
دلم کفش نمیخواهد...
پاپوشی از چمن میخواهد...
دلم باران میخواهد...
دلم هیاهو نمی خواهد...

می خواهد اندکی با سکوت و نسیم و باران قدم بزند..

[ بدون نام ] جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 22:46 http://khanomi123.blogsky.com

♦امـــــــروز هـــمــــــــان فـــــــردایــــــی اســــــــــــــت♦

♦ کــــــه دیــــــروز درانتــظــــــارش بـــــودی،♦

♦پــــــــــس امـــــروز هایــــــت را داشتــــــــــــه بـــــــاش♦

♦تــــــــافـــــرداهــــــــای خوبی درانتظـــــــــارت بــــــاشـــــــد♦

زهرا موسوی جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 10:44

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد