L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

عطرها بی رحم ترینند

عــ ـطــرهــا بی رحــ ــم تــ ـرین عنــ صر زمیـ ـن اند . . .

              بی آنـ ـکــه بخـ ـواهــی میــبرنـ ـت تــا قــ ـعر خاطــراتــی

                            کــه بــرای فرامــوشیـ ـشــان تـ ـا پــای غـ ـرور جنگـ ـیدی …(!!)

normal_1%20%2860%29%7E1.jpg



قلب


خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید ،

جا نمی شوید ،

چروک می شوید فقط !!!

همین و بس ...


من و توو باران

من باشم و تو باشی و باران ، چه دیدنی است

بی چتر حس پرسه زدن ها نگفتنی است

پاییز با تو فصل دل انگیز بوسه هاست

با تو صدای بارش باران شنیدنی است

ابری و چکه می کنی و مست می شوم

طعم لبان خیس تو الان چشیدنی است
خیسم شبیه قطره ی باران ، شبیه تو

تصویر خیس قطره ی باران کشیدنی است

این جاده با تو تا همه جا مزه می دهد

این راه ناکجای من و تو رسیدنی است

باران ببار ! بهتر از این که نمی شود

من باشم و تو باشی و باران ، چه دیدنی است !

ساکت نیستم

ساکت نیستم ؛ 

لبهایم هم نسوخته است .… 

فقط تمام «من» تاول زده از آشی که نخورده ام ! 

تقصیر من نیست : 

به من یاد ندادند که “من” با هر “تو”یی “ما” نمیشه .…

حاجی....

دست های
کوچکش

به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند حاجی می رسد

التماس می کند : آقا… آقا "دعا " می خری؟

و حاجی بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند

و برای فرج آقا "دعا " می کند!!!!!

در جواب اشکهای گرمم

 

در جـَـــوابـــِ اَشکـــــ هـــای گـــَرمَمـــ،

کهــ روی گونهــ هایَمـــ سُرسُرهـــ بــازی مــی کَـــردَنــد...

بــِــینـــِ آنـــ همهـــ آدمــــ،

در آخــــرینــــ دیــــدار ِ رسمــــی مان....
نبایــــد مـــی گفـــتـــی:

"دُنــــیای شُمـــا چـــِقـــَدر قـــَشَنگــــ اَستـــ"

دلـــ اَهستــــ دیـــــگــَــر

مـــــی شکـــــنــــد