L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

یکی...

همیشه وقتی یکی ازم می‌پرسید چند تا دوسم داری یه عدد بزرگ می‌گفتم... .

ولی وقتی تو ازم پرسیدی چند تا دوسم داری گفتم: یکی!!!

می‌دونی چرا؟

چون قوی‌ترین و بزرگ‌ترین عددیه که می‌شناسم... .

دقت کردی که قشنگ‌ترین و عزیزترین چیزای دنیا همیشه یکی هستن؟؟؟

ماه یکیه... .

خورشید یکیه... .

زمین یکیه... .

خدا یکیه... .

مادر یکیه... .

پدر یکیه... .

تو هم یکی هستی... .

وسعت عشق من به تو هم یکیه... .

پس اینو بدون از الآن و تا همیشه یکی دوستت دارم... .

 78318637549961566897.jpg

نظرات 5 + ارسال نظر
یگانه دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 21:09

چرا منو لینک کردی وبلاگم نمیاد درستش میکنی عزیزم

سلام باران جان
مرسی بابت پیام زیبات
منتظر پست جدیدت هستیم

باران کیه؟
من نازگلم

shhhhhhkhabam شنبه 21 تیر 1393 ساعت 01:17 http://bbkf-kh-family.mihanblog.com

هم قشنگ بود هم جالب مرسی

بازی فراموشی...







هیچ بهانه‏ای نداشت!



دیگر پای ماندنی هم نداشت...



یک بازی کودکانه را، بهانه کرد،



دلم را در دستانم گذاشت،



و گفت:



یادم تو را فراموش!



و رفت...



اشتباه می‏کردم!



من یک همراه می‏خواستم،



و او فقط یک همبازی...



باشد.



یادم تو را فراموش!



اما به دلی که،



یادت در خاطرش مانده،



چه بگویم؟!

ஜ══════════════ஜ۩♥۩ஜ═════════════ஜ

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر غم با چند متن کوتاه عاشقانه روز شد

منتظره حضور گرم و نظر شما هستم...

با تشکر مجید خلجی

= - = - = - =- = - = - = - = - =

لطفا وبسایت دفتر غم را به دوستان
خود معرفی کنید!

= - = - = - =- = - = - = - = - =

۞ طراح قالب مجید خلجی ۞

ஜ══════════════ஜ۩♥۩ஜ═════════════ஜ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد