L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

تقدیم به خواهر کوچولوم........

امروز داشتم مدل بافت تیغ ماهی رو موهام درست میکردم که خواهر کوچولوم اومد گفت: آبجی موهامو می بافی؟دوس نداشتم دلشو بشکنم گفتم آره گفت نمیگی موهات کوتاهه؟گفتم نه بیا ببافم...موهاش15-10 سانت تقریبا......خلاصه موهاشو خرگوشی بستم تا خواستم ببافم گفت آبجی چه موهام خوشگل شده دیگه نمیخواد ببافی منم دیدم خوشحاله یکم ژل به موهاش زدم و دوتا کش دیگه به اول و وسط اون دوتیکه از موهاش که خرگوشی بسته بودم بستم....

انقد خوشحال شد که خدا می دونه........

خدایا این شادیا رو ازما نگیر......

آمــــــــــــــــــــیــــــــــــــن


نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی شهر یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 22:37 http://banoeshahr.blogskay.com

سلللللللااااااام دوست من
چه قشنگ چه حسه خوبیه مگه نه
خیلی وقته به من سر نزدی ونظر ندادی منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد