L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

دختر بودن

nختر بودن یعنی شالت افتاد..!!

دختر بودن یعنی سوال مسخره من وکیلم؟!..

دختر بودن یعنی عکس کیه تو گوشیت..!!

دختر بودن یعنی این چی پوشیدی گمشو عوض کن..!!

دختر بودن یعنی آرزوی سفر مجردی رو به گور بردن..!!

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های مسخره..!!

دختر بودن یعنی خوشگله میشه برسونمت...!!!

دختر بودن یعنی همون که یه روز میره گل بچینه , میره گلاب بیاره تا

بدن بااجازه بزرگترا...!!!

دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله وعمه ت هستن..!!

دختر بودن یعنی 100 تا سکه کمه , من دخترم رو زیر 150 تا نمیدم....!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
shhhhhhkhabam یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 14:40 http://bbkf-kh-family.mihanblog.com

دختر بودن همش اینا نیست ولی خوب واقعا اینا مشکلن

مریم جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 14:51 http://aysel1.blogfa.com

تو را دوست داشتن اگر یک خطاست به تکرار باران خطا میکنم

.

عاشقی یعنی تحمل! نه شکایت نه گله....
اپم عزیز[گل]

navid پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 22:52 http://eyegreen.blogsky.com

سلام.به وبلاگت سر زدم.برام جالب بود.مرسی.واسه همین خواستم در زمینه وبلاگ نویسی با هم همکاری داشته باشیم.آدرس وبلاگ من اینه که الان واستون مینویسم.چون من زیاد به دلیل مشغله کاری ام به نظرات وبلاگم نگاه نمیکنم واسه همین ازتون میخوام اگه تمایل به همکاری بودید روی گوشی من که شمارش در وبلاگم نوشته شده اس بدید تا یه وبلاگ با همکاری دیگر درست کنیم و بازدیدکننده بالایی داشته باشه.مرسی
www.eyegreen.blogsky.com

farzad پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 20:27 http://ma2ta11.blogsky.com

سلام نازگل خانم
من همیشه این اسم رو دوس داشتم
قدر اسمتون رو بدونید.
اما بنظر من که یکی از جنس مخالف های شما هستم
دختر بودن یعنی بزرگی
دختر بودن یعنی ایثار
دختر بودن یعنی مقدس بودن
دختر بودن یعنی ارزش محبت رو دونستن
اینا چیزی بود که من از ی دختر میفهمیدم
اغراق هم نبود.ارزش دختر بودنتون رو حفظ کنید.
دوس داشتید به منم سربزنید؛خوشحال میشم
راستی من بدون اجازتون لینکیدمتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد