L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت
L0ve1y gir1

L0ve1y gir1

به نام آن که در دریای رحمت به دلها میدهد درس محبت

من و تو

گفتم: خدایا از همه دلگیرم!

گفت: حتی از من؟


گفتم :خدایا دلم را ربودند!


گفت :پیش از من؟

گفتم: خدایا چقدر دوری!

گفت: تو یا من؟

گفتم :خدایا تنهاترینم!

گفت :پس من؟

گفتم: خدایا کمک خواستم!

گفت :غیر از من؟

گفتم: خدایا دوستت دارم!

گفت :بیش از من؟

گفتم: خدایا اینقدر نگو من!

گفت :من تو هستم و تو من!

نظرات 1 + ارسال نظر
تکصدا نصر یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 16:24 http://tak3danasr.ir

سلام .وب خوبی داری.آفرین
در وبلاگ منم میتونی هر آهنگی از هر خواننده ای که مدنظرته پیدا کنی.اخبار کنسرت خواننده هارو هم در وب من میتونی ببینی. سر بزن بهم. راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد